Go for it

Precis packat klart och inväntar på att ha utvecklingssamtal, sen blir det att åka ner till pappa över helgen, känns som det behövs nu!
Ska åka till sandviken i morgon och äta trerätters middag och gå på melodifestivalen, ska fira farmor som fyller 70 år! :)

I övrigt så har denna vecka varit mkt blandade känslor, så trött på att man aldrig kan få göra det man vill.. är som sagt 18 år snart! Jag vill inte bara sova och gå i skola i veckorna, jag vill umgås och ha roligt med folk jag älskar, för på så sätt mår jag bra och orkar med skolan mycket mer, utan det hade jag hoppat av för längesen, för utan vännerna är skolan ingenting!
Men ist får man bara massa skäll och onödiga konflikter.. vi tar vårt eget ansvar och jag tycker ni ska förstå våran sits också! Livet går ut på att ha roligt!
Och fast ni inte tänker på det gör ni det mycket värre för oss.. är tacksam att ni bryr er, men ibland blir det för mycket..

Nej usch, jag tänker inte se upp till någon annan än mig själv längre, jag tänker göra sånt jag känner för och mår bra av, sen får ni tycka vad ni vill, men utan det så är det fan inget liv...

Och jag vill tacka endel personer, ni vet vilka ni är som står mig närmast, ni är underbara och fortsätt vara dom ni är, för ni är oslagbara! <3




Bus i snön! :D Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0