Jag går min egen väg

Torsdag idag och snart är praktiken på t.o.k.a över, så himla trist, har verkligen haft jätte roligt, fått träna massa vilket har gjort att jag klarat av all skit som hänt på sistone, träning är fan en drog!
Vaknade i morse av hamrande och borrande, två snickare här, härlig morgon och bra sätt att vakna upp till, haha! Men är väl bara att stå ut! :P

I övrigt så har veckan haft mycket blandade känslor, på nått sätt så bryr jag mig inte lika mycket om saker som händer, jag försöker se allt från en annan vinkel, något bra! Allt sker ju av en anledning.. Och trots människor behandlar mig illa och jag bara får skit tillbaka så blir jag bara starkare och starkare utav det, jag lär mig livets svåra vägar och val man måste göra. Jag måste bli bättre på att ta hand och tänka på mig själv lite mer, inte vara så mesigt snäll hela tiden, inte mot de människor som inte förtjänar det.

Jag är den jag är och det tänker jag fortsätta vara! Jag tänker inte ta åt mig av skitsnack, och jag bildar mig en egen uppfattning om människor och allt i min omgivning.
Jag anser att alla är värda en ärlig chans, men har man tagit den chansen, och endel flera chanser och inte tagit vara på dem, då får man skylla sig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0