Tävling i Orsa

Gick upp 06:00 idag och for till stallet sen för att lasta in allt och göra i ordning min plutt för att sedan bege oss till Orsa, hade Prick med oss så det gick kanon att åka transport! (:
Lätt d: felfri
Lätt c: 4 fel i fas 1

Är supernöjd med min dag, min pluttis skötte sig jätte bra, och han har verkligen kvar sin hoppglädje fast han snart är 20 år!
Jag är så stolt över dig min vän! var underbart att få sitta på din rygg och gå in på tävlingsbanan! Jag riktigt njöt, var lycklig och du får mig att känna mig speciell!

När jag kom hem blev det att plocka ur allt, sen rida Guld! (:
Nu har vi ätit påskmat, och resten av kvällen blir det bara mys vid tvn och lite godis! (Y)

Och i morgon åker jag till skäve, blir där till onsdag! Och i morn blire party med mycket bra och saknade flickor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0