Söndag

vaknade runt halv 5 och kunde inte sova, kände mig jätte pigg, men lyckades sova lite till så gick upp halv sju, sen for jag till stallet och släppte ut hästarna och fixade klubbstallet!
Varit där hela dagen, flummat runt lite och åkte till östäng med Malin och Linnea för att köpa första glassen på östäng för i år! Mums! :D (Y)

Har även ridit mina älsklingar, Guld och Tuffing! så glad att jag har dom, stallet och alla vännerna, vad fan skulle jag ta mig till annars? Ni gör mitt liv så mycket lättare, och det är i stallet jag är som lyckligast!
När jag är där kopplar jag bort allt, tänker inte ens tanken "killar"! Så jävla härligt!
Tänker köra mitt eget race nu och skita i folk som inte tkr om mig för den jag är och inte behandlar mig väl.
Klarar mig så bra med det jag har! :)

I morgon äre skola, orkar egentligen inte, palla se patetiska människor, nej usch! Men är ju snart sommarlov så bara att kämpa på! :)
Ska äta nått nu sen bädda ner mig i sängen och försöka sova så man är lite pigg i morn iaf! :)

Nattiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0