Onsdag

Gick upp runt sju för skulle duscha och packa i det sista, tåget hem till dalen gick kl 9, när jag kom hem städa jag och packa ur allt! Sen blev det att träffa Frida äntligen!
Blev först en promenad till stallet, körde en tur med tuff, sen testa frida att rida han lite också, så sött! ;) hihih
Efter det mocka jag och fixa allt, sen for vi hem till mig och snacka och chilla lite innan hon for hem.
Var jätte roligt att träffa dig gumman, vi är väldigt lika och förstår varandra hur vi känner!
Kommer sakna dig faktiskt, hoppas på att ses snart igen!
Du är riktigt bra bruden! <3

Nu ska jag snart mysa ner mig i soffan och kolla andra avenyn, sen kommer Pernilla till dalen så ska träffa henne ikväll också! :D Jätte längesen verkligen! <3



sötaste Frida och Tuffing

Kommentarer
Postat av: Nikkispikkis

Tuffing e verkligen tuff :D <3

2010-04-08 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0