Bit ihop och kom igen

Tisdag idag, inte skrivit sen i lördags, men i söndags tävla jag Guld, blev en felfri och han kändes jätte fin och ingen av oss tveka det minsta! Känns bra eftersom vi ska tävla lag! :)
Igår skulle vi åkt till Ungern igen, det andra försöket men även denna gång blev det inställt, vi hann till blybergsvilan innan dom ringde och sa det! ;P
Men men, då hinner jag med massa annat denna vecka, igår åkte jag till Mora och hade körlektion, gick jätte bra!
Sen på kvällen blev det ridlektion på Guldet!
Idag blev det skolan på förmiddagen, gjorde klart en rest (Y) Sen blev det Mora på riskettan, känns skönt att ha kommit igång bra med körkortet, nära nu ju! :)
Snart ska jag till stallet, sen blir det hem till Robert med Milla och planera våran resa till stockholm och lady gaga, kommer bli grymt tror jag! :D (Y)

I morgon blir det skolan på förmiddagen, sen mora och ha konbana för att sedan på torsdag åka till falun och ha halkbana! Det ser jag fram emot! :D (Y)









Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för Dig
Jag räcker inte fram
Men, Du har så svårt att vara ensam
så Du går till "lilla mig"
Men en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0