around the world

Torsdag och snart äre helg, ska bli så sköönt, är helt slut efter den här veckan, konbana igår och halkbana idag gick iaf bra! :) var jätte roligt med halkbanan! hahah (Y)

Nu ska jag läsa igenom lite till nationellt prov i morgon i svenska, drygt att man lär till skolan i morn, sen blir det iaf att åka till stallet och bli där hela kvällen och fixa och dona till tävlingen på lördag, gymnasie DM i vansbro! Är sjukt taggad, och dessutom har det röda nya shabraket och huvan kommit från Hööks! Blir toppen! :D

Sen på lördag kväll blire nog partajj, var ett tag sen nu så är på tiden, man kanske mår lite bättre utav det! Hoppas det :)

Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek, medan kvinnan vill vara en mans sista äventyr.


Allt ni säger gör mig så förvirrad och jag vet inte alls vad jag ska göra, jag vet vad jag vill, men ändå inte... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0