Johanna Nyström

Anna jag saknar dig <3
Bästa vän, jag saknar dig! <3




Nu har jag också skaffat mig en blogg, kände jag behövde en , för har så mycket känslor och tankar inom mig just nu så kändes som jag behövde skriva av mig lite ! :)

Kan inte förstå hur du kan finnas inom mig trots att du betett dig som ett svin .. önskar det fanns en knapp som bara raderade bort dig från min tankar ... Jag hatar att varje dag sitta och tänka ifall du är med någon annan eller att du säger något dumt om mig.
Känslan går inte att berskriva, är som om du aldrig kommer försvinna, för var jag än är så ser jag dig framför dig och någon viskar ditt namn i mitt öra att det är bara dig jag vill ha ..
Och trots att jag vet att många har onda tankar om mig så orkar jag faktiiskt inte bry mig, det är mitt liv och jag har mina fantastiska vänner som jag älskar över allt annat, ni vet vilka ni är! <3

Nu vill jag ha sommar och fest så kommer allt kännas lättare ! :D

you are all that I need ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0