Jullov!

Jaha, då har man äntligen jullov! :D Känns underbart verkligen!!
Har varit dålig på att uppdatera bloggsen på sistone, men har så mkt annat för mig så känner varken att jag har tid eller lust heller så! Men gör ett litet försök nu..
I morgon har vi julshow på ridklubben kl 15:00 så kom och kolla! :D

Igår kväll blev det en raggartur med Eve och Malin, donken bland annat, kom väl hem runt 2, haha tokar vi är! :D
I morse gick jag upp till skidstadion för att träna lite, men det var fan - 25 grader, svinkallt, så åkte typ bara 45 min, gick fan inge längre, höll på att frysa ihjäl :S

Nu blire mys vid tvn fram till ungefär kl 4 för sen ska jag upp på stallet och träna till julshowen! :D

All I want for christmas is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0