.....

Inte orkat skriva nå, tycks aldrig bättra mig, men nu ska jag verkligen försöka skärpa mig! :P
Haft en underbart bra och mysig jul med släkten, supernöjd med mina julklappar, de bästa var bärbar dator och nytt objektiv till kameran, men också mkt annat fint och pengar!
Firade jul uppe i älvdalen med mammas sida av släkten hemma hos eve, men god mat och trevligt sällskap.
På juldagen blev det lite fest i brunnsberg, och annandagen klassfest med gamla klassen från högstadiet, det var så otroligt kul att träffa alla igen, vi är ett härligt gäng må jag säga, och tror alla känner som jag att vi skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva dom åren igen! (Y)
Men som sagt hade en jätte trevlig kväll, bastuflotte, sen singstar och party hemma hos emma (:
Sen dagen efter blev det kliva upp i tid för skulle hänga med till mora på skidtävling och sedan vidare med pappa ner till skäve, så blev det direkt hem till farmor och träffa pappas sida av släkten och äta middag och dela ut julklappar, blir mkt julkklappar när man har skilda föräldrar (;
fast inget jag tkr är spec kul, hade hellre vela dom bott tsm ...

Igår blev det shopping med anna på kupolen, hitta mig endel faktiskt, 2 tröjor, jeans, trosor & bh och parfym!
Idag har det varit lungt, hälsat på farmor lite och sen övningskört! ;D haha !
Nu på kvällen har vi ätit tacos med Jennie,anna och erik och ännu mer julklappar, haha! (Y)
Men nu är väl ändå julen helt slut, nu äre nyår som återstår, alla ska ju typ åka bort, så blir nog sandviken för min del till kusinerna! :)

I övrigt så har kvällen varit riktigt skit, känner mig så jävla sviken och besviken på en endel personer... hur man kan vara så känslokall och falsk efter allt jag gjort och ställt upp för.. men men, ciri rädda min dag <3

Nu snart blire sängen för blir gävle i morgon och shoppa lite och sen brynäs match! :D




it was the last time


Kommentarer
Postat av: cissi

men sjalvklart gumman! vilka idioter det finns alltsa...men tur att vi har varandra :) love you babe <3

2009-12-29 @ 21:46:25
URL: http://cgabrielsson.blogg.se/
Postat av: Jori

Ja herregud ja! så glad du finns gumman! Love you :D <3

2009-12-29 @ 22:52:25
URL: http://johannienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0