yes

Jag är så stolt över mig själv, stolt över att jag klarat av det jag alltid trott varit omöjligt, stolt över att jag struntat i dig, och mest stolt över att du inte finns i mitt liv längre! Konstigt nog så har jag nästan glömt bort vem du är? märklig men ändå underbar känsla! Nu känner jag för första gången på väldigt länge att jag kan göra saker i mitt liv utan att alltid behöva gå och grubbla, tänka och vara ledsen över hur du beter dig. Nu kan jag äntligen uppleva och sträva efter mina drömmar, tänka på de saker som är viktiga och värda att satsa på!

Verkligen, over and out.


Det bästa stunderna i hela mitt liv, var med dig <3


















Always on my mind ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0