Lys som den stjärna du är

Mycket som händer just nu, och om det är bra eller dåligt vet jag faktiskt inte? Jag vet ingenting knappt! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, så jag tkr det känns smartast att skratta, eller?

Något jag aldrig förstår är varför man utsätter sig eller gör saker som man inte mår bra utav? varför liksom?
Det är ditt liv, och du ska leva det och må bra ju?

Nej så jag har bestämt mig för att radera människor och händelser i livet som fått och får mig att må dåligt, finns ingen anledning att hålla det kvar.. och det spelar ingen roll vad folk säger, jag orkar inte bry mig, vill ni inte ha med mig att göra, that´s it, who care?
Jag känner att jag kommer skämmas över mig själv senare i livet om jag inte skärper mig med detta, tänk att vara vuxen och känna att man aldrig levde livet och var lycklig när man var ung? Utan gick och var ledsen över nån idiot som inte vet vad känslor och kärlek handlar om? eller lyssna och ta åt sig av massa onödiga rykten och skitsnack?

Nej för fan... jag ska känna när jag är vuxen att jag hade roligt som ung och levde livet fullt ut! Hade aldrig klara av att leva med en ångest hela livet.
Så nu kör jag mitt eget race, spelar ingen roll hur mycket ni vill knäcka mig och förstöra, tänker inte bry mig, jag klarar mig och är jävligt stark.

Nu ska jag kila till bussen, ska till Toka och köra tre pass idag tänkte jag, t-ball, spinning och t-bar! Göttt!

Kommentarer
Postat av: Erik

Vi kommer alltid längst johanna!Sopor finns det många av, men inte lika många stjärnor som vi! <3

2011-01-20 @ 16:02:43
Postat av: Ömma hjärta

Jag har också "raderat" folk ur mitt liv. Man måste tänka på sig själv och hur man ska göra för att må bra själv och handla därefter.

2011-01-26 @ 10:54:58
URL: http://ommahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0