tråkväder

Var en jätte rolig kväll/natt med Ela, Robert, Jennie och Jill! :) Fast vi såg två helt sjuka och dåliga filmer :P haha! Blev massa snack, skratt och mys också!
Jag och Jennie for hem runt kl halv två, sen blev det stallet, och sen hämta hö i det här skitvädret, usch!

Nu sitter jag och inväntar att Ida ska komma hem från sälen, hon är på nå möte tydligen! Vi ska hem till henne och se lite film och umgås lite, är ju riktigt mysväder! :)

I övrigt så känner jag mig så himla förvirrad och kluven, ena stunden känner jag mig överlycklig och andra stunden deppig och känns som allt bara är ett helvete. Jag blir så arg på mig själv att jag ska bli orolig för allt och alltid inbilla mig det värsta ..
Men det är svårt att lite på någon fullt ut som svikit en flera gånger!
Jag har aldrig gett upp och kommer aldrig göra!
Jag älskar dig till dagen då jag tar mitt sista andetag .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0