Stockholm

I onsdags for vi alla elever på samhällsprogrammet till Stockholm i 3 dagar, var riktigt roligt faktiskt, över min förväntan! Var riktigt skönt att få komma bort ett tag, var längesen jag skrattade så mkt som jag gjorde, vi hade väldigt mkt damp på rummet, haha! :)
Vi åkte tidigt på morgonen på onsdagen, och när vi väl var framme så var det besök och rundvandring på riksdagen, och senare dramaten!
På torsdagen besökte vi etnografiska museet, men det var helt ärligt helt värdelöst, haha! Men våran pjäs var ju ritkigt nice, haha jag och ela var nå jävla indianer ;) vita räven (y)
Sen på eftermiddagen fick vi egen tid för shopping eller vad vi nu ville göra, vi shoppade, sen blev det bara mys på rummet!
Jag handlade inte så mkt, ett par legging, ett linne, hårband, handbojjor, mohaha ;)

På fredagen packade vi ihop allt eftersom vi skulle åka hem senare på kvällen, under dagen var vi på mässa, riktigt roligt!
På vägen hem hoppade jag av hos pappa och var där i helgen, mysigt, åt lite tårta och firade farsdag och med det vill jag säga att jag har världens bästa pappa, och jag älskar dig oavsett vad som händer!

I övrigt så har all min livsglädje sjunkit till botten, på ungefär 10 sekunder rasade allt samman, min lycka, min dröm som hade blivit sann, ja allt ...
Egoistiska människor är det värsta jag vet, att bara kunna tänka på sig själv och totalt skita i hur andra mår utav det man gör?

en viss person sa till mig:
" jag bryr mig inte om du blir ledsen ifall jag ligger med han, jag har fått höra jag ska tänka mer på mig själv och jag gör saker jag mår bra av och skiter sen i hur andra mår. Jag har inget behov att vara älskad av alla"

alltså finner inga ord, så himla patetiskt enligt mig i alla fall, jag hade aldrig kunnat säga så, men vi är ju olika och tänker olika tydligen ...

Jag har lärt mig att energi är det viktigaste i livet! Istället för att gå och vara frustrerad, irriterad, arg och bara klaga på endel saker ska man tänka på allt bra istället. Beter sig någon illa mot dig och slänger ur sig dumma ord, ta inte åt dig, det är inte dina ord och det tillhör alltså inte dig, och därför ska du inte må dåligt över det heller. Kroppen strävar alltid efter att läka sig själv. Vi har en fantastisk gåva med våra liv! Ju mer energi du har inom dig själv, desto mer energi har du fär att skapa det liv du vill leva! :)

så nu tänker jag börja leva! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0