Eve 20 år! :D

I lördags blev det fest, vi hade ordnat en överraskningsfest för eve som hon inte hade en aning om, blåst som hon är, för vi har smygit med det i en hel vecka :P hahah!
Blev först hem till eve och förfesta och hon bjöd på vin och god mat, sen blev vi hämtade och skulle åka och bowla, TRODDE EVE! Vid östäng fick hon en ögonbindel på sig och hon fattade absolut ingenting, väl framme i västäng och gått in i lokalen tog vi av hon bindeln och alla började sjunga och hon var helt chockad, haha! Vart en grym och lyckad kväll, inte dansat så mkt på länge tror jag x) Jag hoppas alla som var där hade det trevligt och speciellt eve, för vi gjorde det för din skull och för att vi vill visa hur mkt du betyder för oss och hur mkt vi älskar dig!

Lite bilder från början av kvällen hos eve, sen glömde jag helt bort att ta kort, tyvärr :/



Bjuder på oss själva x) haha


Fylle grisar


Jag och syster


20 åringen bjuder på en pose , mohaha


Mumma


Ida och Nea


Linnea


Jag och ida


Kommentarer
Postat av: ida

du får skicka bilder till mig sen sötnosen min <3

2010-03-01 @ 16:30:14
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0