Tänk att något så litet kan göra så mycket !

Jaha, tisdag idag och andra dagen avklarad i skolan för den här veckan, känner faktiskt ingen motivation till skolan alls just nu, allt är bara tråkigt vad vi än gör, så trött på att sitta i skolbänken nu .. tänk om man bara fick göra saker man alltid drömt om att få göra och sånt man tkr om att göra .. då skulle jag inte klaga!

var på Ulk kurs i helgen, det var också segt, drygt att sitta och lyssna på massa och speciellt på en helg när man egentligen ska vara ledig, men det hade sina roliga stunder! ;) haha alla är verkligen helt galna och ett toppen härligt gäng! (Y)
När vi kom hem for jag och Linnea och Daniel till stallet och löshoppade Tuffis och Pappi, det gick riktigt bra, bara pappi som var lite trög ett tag ;P
Tuffing hoppade iaf 1,40 sen våga jag inte mer pga att han är ganska gammal trots allt, 20 år i maj, det kan man verkligen inte tro, han är så busig och pigg o glad! :D Det är så roligt att se att han är frisk och mår bra! För han är den enda just nu som får mig att må riktigt jävla bra! Förstår allt och sviker mig aldrig!
Endel människor har jag bara sån lust att spotta i ansiktet, förstår inte hur man kan vara så känslokall, och som endel kaxig mot en bland folk sen när man är ensam är de fega som fan! Man ska stå för sin åsikt och vara sig själv jämt! Blir så arg så jag vet inte vad jag ska ta vägen ....
Och vad man än gör så är det fel för det passar inte just den personen, vad fan, det kanske inte alltid passar mig heller liksom?
Nog pratat om det, orkar inte slösa energi och tid av mitt liv på personer som bara får mig att må dåligt längre .. helt puckat egentligen att man stått ut så länge, sårad gång efter gång, nej usch nu äre fan nog, men vet att jag inte kommer kunna gå vidare, men kan ju alltid försöka och låtsas att jag gör det ...

Tkr det kan bli sommar nu, ett långt sommarlov skulle verkligen sitta fint nu alltså, fy vad underbart, men men det är bara januari ... :(
I sommar ska jag bara ha roligt och festa som satan och ha min roligaste sommar ever som 18 åring, och ett feting körkort ska jag också ha! :D haha ! (Y)
Sen kan ju falska och kaxiga människor bara ta sig nånstans! Då finns det ingen som kommer kunna stoppa mig! :D

Nu blire snart att åka till stallet och mocka och ta in tuff så han får äta middag innan han ska gå lektion, klubben har lånat han till en vuxengrupp ikväll och en lektion varje måndag någon vecka framöver pga för få hästar just nu .. men klart man ställer upp :) Så idag ska jag rida Daniel ist, en sväng med Malin och Pirris! Sen ska vi kika på lektionen och se hur min älskling sköter sig, och sen tillslut en promenad hem! :D
Och föresten äre paradise ikväll, det GILLAS!

Saknar galenskaperna från förra helgen x)





The life goes on with out you by my side, I should try ...

Kommentarer
Postat av: angelica karlsson

så galet fin!!

2010-01-24 @ 13:26:17
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0