Söndag..

Nu äre söndags morgon och jag är helt slut... somnade runt halv sju i morse, jag vet inte vad jag ska säga, blev helt knäckt av allt som sas .. pratade i stort sett i tele från halv tolv till halv sju, dock inte med samma person men iaf.. Du gör mig så osäker och förvirrad med allt du säger, ingen aning´om vad jag ska tro! Men du vet vad jag sagt och det som gäller nu.. måste få smälta allt ett tag och få nya krafter innan jag törs fortsätta, vill som sagt inte bli sårad mer, det här året ska jag försöka göra allt som är bäst för mig själv, trots att jag kanske vill nå annat så måste jag tänka efter innan jag gör saker, för vet hur besviken och sårad jag blir annars. ,en nog pratat om det jag hoppas allt löser sig iaf! 
stort tack till cissi och anton, ni fick mig tänka på annat ! <3

Nu blire att dra sig upp ur sängen och äta lite frukost, sen duscha och fixa mig och packa i allt, sen hem till dalen, snacka om att jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0