Nysse & Norre



Älskade vän!
Vi har tyvärr glidit isär nu och umgås inte lika ofta, mkt tråkigt, men så glad att du hittat din kärlek, verkligen!
Men trots vi glidit isär så vet vi ändå exakt vat vi har varandra, du är och kommer alltid ha platsen i mitt hjärta som min absolut bästa vän! Inget klår fan oss tillsammans, så mkt skratt och lycka jag delat med dig är underbart, jag kan verkligen vara mig själv och bara glömma allt annat när jag är med dig, och det är en underbar känsla!
När jag tänker tillbaka på allt vi gjort kan jag inte annat än att skratta x) våran sommar alltså .. haha !
Du ska aldrig tveka på att höra av dig för jag kommer finnas för, tills jag tar mitt sista andetag, för ingen person som du har påverkat mitt liv så mkt som du har! och det står jag fast vid.

Alla gånger vi bara velat dö eller nått och allt har varit skit har vi funnits för varandra och stöttat till 100 % och tårar har helt plötsligt blivit skratt..
Vi var som systrar, s-sister som vi kallar oss , i somras gick det inte en dag utan att vi pratade i tele eller sms, eller träffades om jag var hemma. Varje dag utan dig var jobbig, du var som min drog som man bara inte kan vara utan!
Du är en sann vän, och du kommer alltid stå mig närmast, anna norin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0