Måndag

Såg film med anton igår, haha jävla damp vi har x) Men kul vare, och du fick mig verkligen tänka på annat! :)
I morse vakna jag av att jag vad dunder förkyld och en hemsk huvudverk... usch ja, men det var bara att dra sig till stallet iaf, för tuffing vänta på mig så snällt där uppe, för han skulle bli skodd, min lilla plupp, saknat han så mkt! <3
Resten av dagen ska jag bara vara inne och ta det lungt så jag frisknar till, för i morgon ska jag förhoppningsvis till Milla i mora, om jag längtaaar! saknar henne så oerhört mkt alltså ..

I övrigt så har jag upptäckt något speciellt i mitt liv jag helt enkellt inte kan klara mig utan.. Men verkar som jag gjort bort mig och förstört det som vanligt ..





tider då allt var lättare ... sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0