Helg snart igen! ÄNTLIGEN

Sov hos Malin inatt, hon hade bakat kladdkaka som vi åt med glass och hallon till också, och även lite annat smarrigt, kollade på andra avenyn och annat bus innan vi gick och la oss, gick väldigt tungt att kliva upp i morse, men nu är vi här iaf :D
Sitter i skolan just nu, har skrivit klart min etiska analys nu äntligen innan lunch, och nu har vi bara resurs resten av dagen, har en svenska uppgift att göra och sen en reflektion, men jag känner att min motivation är slut för idag nu .. Ska bli så skönt med helg!
I morgon blire hockey i Leksand på kvällen med Mamma,pappa,nea och Eve! :D Dala derby, och jag hoppas verkligen leksand spöar skiten ur dom äckliga mora jävlarna, annars kommer mitt humör spåra ur totalt! haha, galen som jag alltid är när jag är på hockey, och varför vet jag inte riktigt, jag tar allt så himla allvarligt och ger mig in i det till 110 %, men det är ju så underbart roligt och spännande med hockey! :D

Lördag har jag klubbstallet med Anna också, drygt, men känns skönt att jag har det med anna, det lättar upp
stämningen och humöret till att gå upp tidigt en lördag! ;)
På kvällen blir det halv åtta hos malin, Linnea står för förrätten, Malin för varmrätten och jag för efterätten, får se vad jag ska hitta på för gott! ;D

I övrigt så längtar jag till nästa helg! :D hihihih ! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0