att gråta är en bra medicin ibland

Ligger i sängen fortfarande, är hur seg som helst och har skitont i halsen efter igår, haha x) Grymt roligt vare, först hockey match och vi stod i klacken, helt galet roligt! :D och Leksand vann med 4-3 mot Oskarshamn... ganska dåligt spel från leksands sida, men iaf vinst är en vinst och är =2 p till oss (Y)

Efter det blev det att åka till djura till gamla vänner från dansbandsveckan och träffa dom och festa lite, och jocke var på plats med sen gitarr och det var alsång, mkt roligt :D Sen spårar det alltid ur för min del.. men jag stryker det som hände i slutet...
Så kvällen var toppen (Y)

I torsdags var jag med bästa Anna, vi nörda Mario party och bara pratade, så himla skönt! sen for vi till stallet en sväng också!
På kvällen var jag pigg som vanligt och då stack jag till eve, så vi fotade lite, marilyn monroe tema, bilder kommer sen :)

Idag ska jag nog bara ligga här i sängen känns det som.. men ska väl till stallet också så småningom, min häst vill ha mat och kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0