2010!!

Hade en mysig nyårsafton i Sandviken hemma hos kusinerna! Träffar inte dom så ofta så vi hade skitkul åt god mat, spela spel, såg film, bla filmer från när vi var små x) haha, vi höll på att skratta ihjäl oss, vilken skitunge man var! :P
Men allt var då bra mkt lättare iaf!! :)
Så nu äre nytt år, 2009 var väl ett okej år, men kan vara mkt bättre, så detta år satsar jag på att vara mer självsäker och tro på mig själv, och följa mitt eget hjärta och göra precis vad jag vill, inte lyssna så mkt på andra, och framförallt ska jag inte låta andra behandla mig hur som helst, jag ska vara stark!
Men jag ser detta år som bara possitivt, 18 år vilket innebär körkort och krogen! :D (Y) Det ser jag fram emot!
Nu ikväll blir det bara att mysa och ta det lungt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0