Tisdag = skola

Tisdag idag och första dagen i skolan för denna vecka, kändes surt att behöva gå upp i morse, men är ju bara denna vecka kvar sen äre lov! :)
Hade närlingslära på förmiddagen och såg en film så hette "Matsvinnet" sen skulle vi svara på olika frågor kring mat och hur vi slänger mat hemma, riktigt intressant faktiskt och för en gång skull så gjorde jag något, blev klar med alla frågorna, yeeee! Duktig Johanna!
Nu ska vi ha engelska, inte pepp på det, inte mitt favorit ämne precis, men men thats it!

Idag är jag skittrött och helt förvirrad kan man säga, inte sovit ett skit i natt.. dina ord förvirrar mig jämt och jag vet inte vad jag ska tro eller vart jag ska ta vägen.. men jag hoppas för din egen skull att det du säger är sant för annars säger jag upp kontakten med dig helt kan jag ju säga ...

Det är jobbigt att älska någon man egentligen vill hata ..
Men ödet får visa vägen denna gång, och om det inte funkar så ger jag upp det helt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0