Onsdag

Sitter i skolan, är väldigt trött och det bultar i hela huvudet, har blivit sena kvällar denna vecka, men det äre värt! Blev film och tv spels kväll i måndags och igår bob åkande efter bil och annat tok, var nog det roligaste jag sett på länge när malin satt på bobben xD haha! Man hör bara nån som skriker i ett stort snömoln och det går 80 km/ h! haha ett gott skratt fick jag, det gjorde min dag!
För i övrigt så var gårdagen en riktig skitdag, kände mig bara depp hela dagen och ingen lust till nått.. försökte vara glad men det gick inte helt enkelt..
Endel personer vill jag bara ska försvinna ur mitt liv, jag känner dom gjort nog med skada i mitt liv, man kan bete sig hur man vill till en viss gräns sen är det nog.. och jag tror inte på ett enda ord du säger, du kan försöka och bortförklara dig hur du vill och försöka få mig att ångra mig, men jag står fast vid mitt beslut och jag vill aldrig mer ha något med dig att göra, vill att du lämnar mig ifred för en gång skull.. I över ett år har jag stått ut med dig och ditt jävla beteende, kan inte förstå hur man kan vara så känslokall, är så tacksam över att jag äntligen insett vilken skit du är, det är tack vare endel underbara personer som verkligen bryr sig, man inser inte det förän man träffar nått bättre!

Du är verkligen unik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0