PÅSKLOV!!

Äntligen Påsklov! :D Blev en kort dag idag, gick till skolan och hade läxförhör sen fick vi sluta, så har uträtt lite ärenden och städat här hemma! :) Blir stallet om ett tag och rida,putsa, duscha häst och packa i allt til tävling i morgon med min tuffis, blir lätt d lätt c i Orsa!
Är pepp som fan! Ska bli så roligt att få tävla på min bäste vän, vårat sista tävlingsår eftersom det är mitt sista ponny år och han börjar bli i åren, 20 år fyller han i maj, det kan man inte tro just nu, så pigg som han är, haha! :D

I övrigt så är jag konstigt nog glad och mår ganska bra trots allt kaos som händer just nu .. orkar liksom inte bry mig helt enkelt...

När du kysst mig så är jag som en ny människa, jag älskar det ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0