Torsdaaaaaag

Äntligen torsdag och sista dagen för den här skolveckan, känns skönt, varit så trött den här veckan och allmänt deppig för att endel människor inte kan bete sig och inte vet vad känslor är... men men livet går vidare och jag är mig själv och ska leva livet ! :) Något idiot ska inte få mig att må dåligt mer, finns så mycket annat man kan glädjas åt.
Idag har vi haft resurs tid hela förmiddagen, kändes skönt, gjort klart två rester så har bara några tal i matten kvar som rest nu.
I eftermiddag blir det väl näringslära igen, kul, och då skulle vi också få träna till provet nästa vecka, vilket jag tycker är bra, för kommer inte ha så jätte mkt tid till att plugga i helgen eftersom jag ska på ulk kurs, och vi har både matteprov och prov i näringslära på måndag, men det ska jag fixa ! :D
Efter skolan ska jag nog ut och gå med Larra och träffa han en sväng, var grymt längesen ! Vi skulle nog gå upp till stallet och fixa allt på samma gång!
Sen ska jag nog plugga om jag inte skulle träffa Morre en sväng! bästa vän ! :D <3 men tydligen kan inte endel förstå att vi bara är vänner..

Nästa helg blire fest i två dagar, dubbelfylla alltså, känner mig hur pepp som helst! Blir brunnsbergs fest på fredagen med förfest med nära och kära hos linnea först, sen lördagen blire 20 års fest för Amanda och Jimmy ! :D




Älskade flickor <3

Kommentarer
Postat av: nikkan

finns vännen!

Helgen ska iaf bli kung!<3

2009-10-15 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0