Tisdag

En ny vecka har börjat, Igår började vi halv elva med att ha nationellt prov i matte, gick sådär, känner mig så osäker och omotiverad i matten, pga dålig undervisning på högstadiet.. känner att matten går så fort fram och blir stressad, men får hoppas på det bästa, bara jag klarar det är jag nöjd !
Sen efter lunch började vi med näringslära om olika näringsämnen och vad som ger energi osv.. riktigt roligt och intressant måste jag säga, förstår det ganska bra och då blir det genast mycket roligare också!

Efter skolan blev det stallet, åkte upp direkt vi slutat , och när jag kom dit kom jag precis på att jag skulle rida lektion 20 över 7 så tänkte vad jags kulle göra i 4 timmar innan det, men nog fanns det saker att göra, skrittade min älskling en sväng , sen frågade även anna - karin om jag ville skritta Wilma en sväng så det gjorde jag också, fick dessutom rida igen en gång jag varit borta i gruppen innan, så blev dubbellektion, först på my sen Eken, var riktigt roligt , men jobbigt!
Var helt slut och frös när jag kom hem så det satt fint med lite mat,en varm dusch och sen krypa ner i sängen!

Idag var det riktigt roligt i skolan faktiskt, för jag och Cissi kom igång riktigt effektivt med geografin på förmiddagen och hann allt vi skulle vara klar med så får lite sovmorgon i morn, skönt!
Näringsläran fortsatte vi gå igenom om fetter och antecknade, så blir prov på måndag, så gäller att ligga i och träna, men går nog bra att läsa på om nått man tycker är intressant iaf :)

Efter skolan blev det stallet direkt och fixade klart allt, sen ut en sväng och tsm med linnea och wilma :)
Och nu på kvällen blev det cirkelträning, riktigt skönt nu efteråt, gick väldigt bra för mig idag också, kände mig pigg! :D
Sen blev det en varm dusch och sen se andra avenyn! Nu blir det sängen som man orkar med morgon dagen!

GRATTIS OCKSÅ TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA SOM FYLLER 43 ÅR IDAG! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0