saknad

Sitter och saknar en viss person hur mkt som helst, förstår inte hur man kan sakna någon så mkt? rätt underligt egentligen hur man kan bli så besatt i en just en speciell människa när det finns hur många som helst runt en...
Att det enda man tänker på är just han och man påminns av kort, doft som sitter kvar i sängkläderna , ja allt :/
Finner inga ord, att träffa en sån underbar människa och sen försvinner allt på någon sekund bara, ofattbart att det kan bli så?
Tänk vad livet kan förändras från dag till dag, hemskt ju..
Jag försöker lägga dig åt sidan nånstans inom mig... men vad jag än gör så kommer du alltid finnas där, jag vill leva med dig, jag vill stötta dig genom livet , ja jag vill dela allt med dig helt enkelt, synd att inte livet är så lätt =/  Just nu lever jag i en stor dröm och går på en ensam väg som aldrig tar slut , vill tillbaka till verkligheten...

Kommentarer
Postat av: hanna

gumman <33

2009-10-10 @ 18:25:57
URL: http://hannawesterling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gummis ! <33

2009-10-10 @ 19:12:08
URL: http://johannienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0