Nu tar jag helg!

Var grymt kul i Leksand igår, men dom spela inte så bra trots att dom vann, 2-1 blev det ! :) (Y) Och äntligen har jag fått min leksandströja med tryck (Y)
Efter matchen blev det donken;) sen hamna jag och eve uppe hos märta och rönna med flera var ! :D komhem runt två, sen upp tidigt till skolan och hade kyotoavtalssak, var riktigt kul faktiskt, men jobbigt eftersom vi aldrig kunna enas om ett beslut:P

Slutade väl iaf runt två, sen gick jag och ciri hem till mig och käka våra älskade kuddmackor med aromat på, helt beroende av det! x)
Sen blev det stallet till min älskade och underbara häst! Blev frisering, klippt och ryckt luggen, och sen manen, det behövdes ! :D
Sen blev det en ridtur med eve och Prick!
Ikväll vet jag inte vad som händer... blir nog lungt, ledig i morn iaf, skööönt !



Så niiiiice ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0