Never give up

Godkväll allihop! kom nyss hem från linnea, varit en mkt mysig kväll, Julia kom på kvällen också, blev ju som vanligt sjuka samtalsämnen, och efetrsom det var så längesen vi sågs allihop så blev det fullt upp att snacka om allt möjligt, så filmen var inte så intressant längre, mycket trevligare att prata!
I morgon blir det nog att täffa Martina och Lina som det var hur längesen som helst jag såg, alltid roligt att träffa gamla kompisar man har så mycket roliga minnen med .. <3

Den här veckan har varit bland det jobbigaste i mitt liv, fast jag haft hundratals människor runt mig så har jag känt mig ensam, eller kanske ska säga sviken... Att älska någon så himla mycket kan vara underbart till en början och sen kan allt bara bli kaos... men jag har också lärt mig en sak... Att om jag aldrig ger upp så har jag aldrig förlorat något heller, jag har mina underbara vänner som alltid finns där och det räcker, man lever bara en gång och det ska man ta vara på !


Kommentarer
Postat av: nikkan

du vet att ja finns för dig vännen!<3

2009-10-04 @ 00:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0