hatar måndagar

Dagen började med en skön sovmorgon iaf, men sen väntade en timmes matte som jag hatar, matte förstår jag verkligen inte principen med, men det kanske är för att jag aldrig fattar något, haha!
Sen efter lunch blev det att åka upp till stallet en sväng för veterinären skulle vaccinera Prick och Tuffing, sen tillbka till skolan igen ,och sen nån jävla film som var så lång att jag inte hann på skidträningen , jävla skit ! :/
Sen skulle vi tydligen skriva en reflektion om filmen, orkar inte! så nu har jag matte,2 reflektioner och ekologiuppgift att göra, men blir aldrig av, måste skärpa mig!
Men nu blire en springtur för mig sjölv eftersom jag missa träningen, sen blir det vidare till stallet och rida lektion, hoppning idag på knappen ! är taggad ! :D

Sen ikväll ska jag troligtvis träffa Morre bby ! :D Så glad att du finns vännen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0