Torsdag och helg!



Jahapp, då vare torsdag och helg igen, veckorna går så fort, speciellt den här veckan då vi var lediga måndag, tisdag sen onsdag gick jag hem sista lektionen, mådde inge vidare av influensa sprutan.. så blev hemma idag också, kallsvettas och haft feber... och det har kännts som hela huvudet ska explodera, nej usch fy fan!
Men mår mkt bättre nu än vad jag gjorde i morse! Vill bli frisk nu så jag kan träna, ska ju till bruksvallarna nästa vecka med pappa ! :D (Y)
Har inte sett min älskling heller på två dagar eftersom jag inte kan vara i stallet heller nu när jag är sjuk..

Blir kanske rättvik, gymnasiefest i morgon om jag känner mig bättre, annars blire mys och en lugn hemma kväll! får se vad som känns bäst i morn ! (:
Nu ska jag ta mig en varm dusch! bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0