Tisdag

Tisdag är favorit dagen på veckan faktiskt! :D Skolan idag var rätt okej.. men längtar redan till jullov, sen blev det stallet och rida bästa, han var superpigg! haha gullefisen min! så kul att se att han är pigg och mår bra !
Sen blev det äntligen cirkelträning, längtat, varit en veckas uppehåll nu ju så det var riktigt kul och härligt att ta ut sig lite ! :D sen blev det hem och ta en varm dusch och sen slå sig ner vid tvn och se på andra avenyn! (Y)
Nu blire sänge, ska till optikern i mora i morn och prova ut mina efterlängtade linser, kommer nog öppna sig en ny värld för mig när jag plötsligt ser allt x) haha ska bli underbart skönt ! :D



Jag längtar, 2 veckor bruksvallarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0