Team Stefan



Jahapp, då var körslaget avklarat! Vet inte vad jag ska säga om igår kväll, när jag fick höra resultatet visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta?
Team ola som vinnare? En fjollig manskör som härmat den manskör med nästan exakt allt som vann körslaget i england, hur dåligt är inte det? ingen egen inspiration.... nej usch, tyckte allt var ett fiasko igår, kändes som det bara var fusk, hur kunde gry ha kuvertet med svaret i när det var tid kvar av röstningen? och glitterregnet var redan förberett ovanför tem ola... finner inga ord!
Men för mig är Team Stefan vinnare, ett gäng ärliga,underbara och spralliga människor som bara sjunger av sin glädje och lycka! och sprider kärlek så man ryser i hela kroppen! Måste säga att det är sorgligt.. men ni är vinnare och vi här i älvdalen är stolta över er, alla känner nog så! Detta kommer vara ett minne i allas hjärtan! Tack för allt ni bjudit på varje lördag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0