kärlek



Bästa vän

Vad vore jag utan dig ? Mitt liv skulle ha rasat isär för längesen! Lyckan inom mig att du äntligen är frisk i din hov går inte att beskriva, äntligen får jag sitta på din rygg igen, och så småningom kan vi gallopera på ängar och sen hoppa ! Saknaden efter det har funnits inom mig i ett år nu, för det var ett år sen nu, hemskt att tänka tillbaka på.. tyckte så synd om dig, och om jag ska vara ärlig trodde jag aldrig du skulle klara det, men du är en unik häst, och just därför älskar jag dig, du har en egen vilja och ett stark hjärta min vän, så glad att du kämpade, för utan dig vill jag inte!

Att sitta på din rygg är speciellt, känner just den där lugna,kärleksfulla känslan när jag bara sitter på just din rygg, ingen annan häst får man att känna just den känslan!

Du har lärt mig så mkt, går inte att beskriva allt.. är 4,5 år sen du blev min nu, och innan det hade jag aldrig hoppat över 90 cm, jag var lite smått rädd för hästar, men du fick mig att känna mig lugn och du gav mig ett sånt självförtroende, och redan första vintern jag hade dig hoppa jag 1,35 barbacka ? tänk att vara rädd för att ens hoppa 90 cm med sadeln från en början? går inte beskriva!

Du har gjort mig så stark! och när allt i livet bara varit ett helvete har du lyst upp allt mörker, du har buffat på mig med din mjuka mule när jag varit ledsen och tyckt jag ska rycka upp mig för vi klarar det tsm!

Och alla motgångar har vi också klarat, och vi har uppfyllt det mål vi haft och vi har haft en underbar tid tillsammans hitills, och jag hoppas vi får det en mkt lång tid framöver också, jag ska aldrig svika dig min vän, alltid ska du vara hos mig och jag hos dig! Jag bara älskar din doft,dina fina ögon, din underbara och klockrena personlighet och din talang du har!

Varje gång vi gått in på tävlingsbanan har jag alltid kännt mig så stolt över dig, att just jag har en annorlunda häst, en fjording! Just DU!

Har aldrig tvekat en sekund på dig! Du gör allt för mig och jag kommer alltid göra allt för dig också, om jag så måste offra allt tänker jag göra det! bara det är jag och du!

Älskar dig, går inte att beskriva med ord .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0