Hälsomässa Stockholm!

Var en lång dag, vi åkte kvart över 5 .. Men jag tog mig upp iaf, sen bar det av mot stockholm, sov nästan hela vägen vilket var riktigt skönt! :)
När vi till slut var framme, gickv i runt och kolla på allt möjligt, var riktigt roligt och man blev ännu mer inspirerad! och jag kände verkligen då att jag valt rätt linje ! (Y)
Gick på våra föreläsningar, min var väl helt okej, men hade hoppats på att den skulle vara bätttre.. men men
Sen gick vi runt och fyllde i massa enketer och var med i olika lotterier/tävlingar, och testade olika saker, vi blev sminkade också jag,cissi och lisa ! :D
Var också många uppträdande av tex SM i make up, friskis och svettis, planet fittnes, och sen buggtävling och uppvisning! Var en mkt rolig dag trots att vu blev väldigt trötta i slutet, stannade och köpte mat på Madx på hemvägen!
Runt kl 9 var vi hemma, och jag hann se slutet av körslaget, härligt att Team Stefan är i final! + att Leksand spöa skiten ur Mora! (Y) Lyckad dag ! :D

Idag sov jag till kvart över ett var så himla trött, sen blev det stallet, och ikväll får jag se vad som händer.. , är lediga till onsdag, riktigt skönt ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0