fullt upp

Har haft fullt upp efter skolan idag, våran lektion på idrotten vi hade gick iaf bra, sen handla vi lite mat jag och malin och sen for vi upp på stallet och åt, sen vart det full tupp hela kvällen, först red jag kakan,sen guld, sen longera vi och hade sitsträning på först tuffing sen Piraten, så blev väl klara runt 10 ;) haha ! men jag älskar det, hästar och ridning är en stor del av mitt liv och det är underbart, skulle aldrig klara mig utan det.. Det gör en stark! :)
Nu blir det sängen, helt slut :P  Sen i morgon blir det en lång sovmorgon, sen ett löppass och sen stallet ! :D kvällen blir nog lugn eftersom vi ska åka tidigt till stockholm på lördag!
Natti ! <3




Take my hand and walk with me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0