Onsdag



Jaha, då har snart halva den här jobbveckan gått, säger bara skööönt. Är så himla trött, kan inte förstå hur jag kan vara så himla trött hela tiden :P men jag är ingen morgon människa precis.
Saknar min lilla tuffis, men bättre han får stanna hemma och gå och tjocka sig med Prick ! :D

Förutom att jag är helt död pga sömnbrist så är livet så jäkla underbart, går inte att beskriva! Jag bara är mig själv och skiter i vad andra tycker! känner mig så stark.
Helgen kommer bli bäst, blir kvar här nere, och min älskling kommer ner till mig, så blir mys och bo i farmors stuga över helgen, med god mat,film mys,bad och massa tokigheter säkert som det alltid blir :P Hoppas vädret håller i sig bara !

Pusshejjj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0