Fredag

Äntligen var det fredag igen och det här är sista jobbdagen för den här sommaren, känns så skönt, äntligen få vila ut på morgonen, har gått upp innan kl 6 varje dag ! :/
Fast blir väl bara helgen jag får vila upp mig på, för på söndag drar vi brudar till malung och dansbandsveckan, ska bli så kul ! :D

Idag slutar jag kl två, sen blir det att ta tåget hem till älvdalen, och i mora står min söta linnea méd sin söta lilla bil och väntar på mig, för sen ska vi åka på Ö o B och köpa tält ! ;D kommer bli great ! (Y)
Sen ikväll ska jag och eve eventuellt flytta hästarna till wäsa på nytt bete så dom har lite att mumsa på när vi är borta ! (:
Men det beror alldeles på min ork och vädret, annars får det bli i morgon ! :)

Ha det bra, bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0