Hejhopp!

Ja nu var det sådär längesen jag skrev igen, sorry för det! Men jag har så mkt annat för mig just nu och känner inte alltid lusten till att blogga heller, känns så meningslöst att skriva varje dag typ v ad man gör när man nästan gör samma sak varje dag?  haha aja!
Denna veckan har det varit mycket skratt och bus i skolan, haha men jag bara älskar det! man får typ en kick i hela kroppen som gör att man blir helt crazy och tänker inte nå på vad man gör eller säger, utan enbart bara flumm xD haha eller vad säger ni malle och ciri? Matthew är nog trött på oss efter den här veckan, men vi är tacksamma för han stått ut med oss ;) han är för bra han den filuren (Y)

I övrigt så är jag super glad för att det äntligen blivit kallt och kommit lite snö, det är nu som julskänslorna kommer på riktigt ! :D Är en sån mysig känsla, men kallt ute, snön på marken, bakning och julmusik! Love it ! <3

Och mitt humör är detsamma än, jag skrattar och skiner som en sol nu också varje dag! Underbart att jag hittat tillbaka till verkligheten och tror på migh själv, det är en härlig känsla, då går allt annat så mycket lättare, jag har slutat tänka på allt och bara gör saker för jag själv vill det!

I torsdags åkte jag ner till pappa, mycket mysigt och roligt att hälsa på han lite, blir här hela helgen! Saknar han faktiskt, jobbigt att inte varje dag få dela sin vardag med både mamma och pappa :/ men men thats it ..
I torsdags blev det lungt.. sen igår blev det åka till farmor och äta middag och sen vidare till kupolen, inskaffade mig en ny telefon äntligen, min alladeles nya jag köpte innan blev ju stulen :( jävla idioter det finns, blir så arg! men men, blev en sony ericsson w 595 till sut, var nå special pris så fick den för bara 1300 kr, lagomt pris tyckte jag, tänker inte lägga ut nå mycket pengar på en telefon nå mer, så den duger! Sen blev det även lite andra inköp, ett par skor, puder och en väska ! :D

Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan och kolla tv, skidor i några timmar, först skidskytte sen längdskidor i världscupen!
Ha det bra!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0